Den 25 Mars

Idag skulle det ha varit din dag Rasmus.
Det känns tungt att inte få ge dig en grattis kram på din 18årsdag som jag vet betydde mycket för dig.
Om du hade varit här kan jag svära på att du inom en vecka hade haft körkortet och crusat runt här i trakterna runt Båstad!

Jag kan se dig framför mig och jag kan fortfarande höra din röst i mitt huvud när du berättar om alla häftiga bilar du ville köra och alla plater du ville besöka. Du hade hela livet uppmålat framför dig.
Hur kunde det gå såhär?
Du var värd något bättre.

Jag minns när jag fick reda på vad som hade hänt, kommer aldrig att glömma den dagen. Jag vägrade att tro alla och jag präntade in i mitt huvud att du bara hade bytt skola. Det blev lättare på det viset.

Men nu har jag börjat inse att det som hände verkligen hände, att du inte bytade skola utan att du verkligen lämnade oss.
Men i mina taknar svävar du på rosamåln i ett paradis där du redan har ditt körkort, alla bilar och äventyr du drömde om.

Jag saknar dig verkligen min vän.
Tills vi ses igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0