som att äta godis som smakar bittert och falskt...

Snällla någon kom hit och stoppa mig!
Stoppa mig innan jag gör något riktigt dumt.

Vad fasen händer?
Såhär skulle det ju inte bli?

Jag älskar dig och det hoppas jag att du vet.
Mina bästa minnen är mina minnen med dig.
livet skulle gå vidare och det skulle vi också men varför känns det så fel då?
Det är nu i efterhand som man ångrar de saker man gjorde fel.

Att man inte vet vad något betyder för en förrän man har förlorat det, stämmer inte!
däremot vet man inte hur mycket något betydde för en förrän någon annan har det!

Vad är de för fel på mig
det var ju jag som gick vidare!
det var ju jag som satte ner foten och sa stopp?
Nej Jessika man får inte ångra sig när den andra äntligen är på väg upp!

Dagens låt:


Vem man än försöker vara så går det år helvete
därför är jag mig själv men inte fan hjälper det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0