De bästa upplevelserna har man tillsammans

Jag sa det nästan, eller jo jag sa det men sen skojade jag bort det.
Ändrade om det och fick dig att tro att jag sa något helt annat.
Det är för tidigt jag kan inte säga det, jag kan inte känna det.
Det är inte okej, det är inte verkligt.
Jag känner ju inte så, varför sa ja det?
Det var inte meningen de bara ploppade ut ur mig. Jag menade inte det!
Eller gjorde jag?



It's about falling to the ground
But not stay down
It's about learning how to rise
And open your eyes
It's about giving up but then
Learn how to live again.


Kommentarer
Postat av: Eldarana

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-06-04 @ 12:53:43
URL: http://eldarana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0