Du kan aldrig vinna över mig

Du måste förstå mig också...

Jag vet att jag inte är hon. Det är jag fullt medveten om.
Och jag vet att Han inte är den som du ville de skulle va.
Det är jag fullt medveten om.
Men jag tänker inte bråka om det mer.

Jag lämnade, jag sa stopp. Det var jag som vände mig om och gick!





Jag anser att genom att inte säga nått inte visa att man tar åt sig så kan aldrig den andra vinna!
Genom att stå still och låta personen kalla en självisk, korkad, att man inte vet vad man går miste om m.m. så går man aldrig ner på deras nivå och på så vis kan dem inte vinna över en.
Jag hör vad du säger men jag tänker inte sjunka till din nivå och tjaffsa emot.
Du får tro vad du vill, Jag vet sanningen!


Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0