I'm a happy happy girl in a happy happy world

Dagen har varit överdrivet bra för att vara en måndag.
Visst det har varit lite motgångar som att jag inte kunde ta mig till Båstad då bilen var på servis och på så vis kunde jag inte gå ut och gå med Ellinor, hennes hund och Theres, för att sedan åka med dem + Medina till bk och ta en titt på en jobbande Miccaela :)

Men idag anlände mina efterlängtade nilson skor.
Och på det kom även en inbjudan till Davids Student den 4 juni.
Där fick jag veta att han inte springer ut förrän kl 17.00 vilket beyder att jag kommer vara mycket pigg när jag kommer hem till honom och på så vis mycket glad :)
Jag har nämligen min bal dagen innan så jag var rädd att jag inte skulle kunna vara med eftersom jag har planerat att vi kommer att ha mycket roligt långt in på morgonen :)

Jag fick dock ett dilemma idag:
Vad ska jag ge till David i studentpressent? :O
Men det dilemmat har jag nästan löst nu :)
Ska bara fråga runt lite bland mina underbara kompisar vilken pressent som passar bäst :D


Som sagt detta har varit en överträffande bra måndag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0