It doesent matter...

Jaha det var väl typiskt.
Jag har varit sjuk hela lång helgen.
WTF!!

Och idag när jag äntligen inte blir knullad i röven (ursäckta språket) av min mage, vilket jag har blivit sen i tisdagskväll. Nej då får jag öroninflamation nu!

Skojjar du med mig? vad har jag gjort för att förtjäna detta xD
Gosh!

Jaja, helgen spenderades ändå av det bästa sälskapet. :)
Även då du fick ta hand om mig och se mig när jag var som fulast så kände jag mig sjukt bekväm i ditt sälskap:)

Fast 4 dagar utan dem som jag brukar kalla "mina" känns sjukt tomt och jag sakar er.
4 långa dagar och 4 långa nätter som vi i vanliga fall hade spenderat tillsammans med mycket lite sömt och många liters förtäring av alkoholhaltiga drycker :P


Ge mig tillbala den tiden då vi satt på stranden och drack vin som vi snott från fåra föräldrar.
Ge mig tillbaka den tiden så vi satt uppe tills solen sken in på oss och insåg att det var onödigt att gå och lägga sig alls.
Ge mig tillbaka den tiden, då vi var tsm utan några bekymer i hela världen, den tiden då endast lycka var ett ord vi kände igen.
Ge mig tillbaka den tiden vi uppförde oss galna, och vårt enda mål var att hitta det där som gjorde kvällen ännu bättre än den förra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0