you make me sick

idag har jag verkligen haft en skit dag!
Jag förstår inte hur vissa personer kan bestämma något så sjukt korkat.
Hur dem kan komma fram till något sådant och när man frågar varför, bli sjukt arga och skrika på en som om man var helt dum i huvudet.
Och sedan efter att ha behandlat en som skit komma och förvänta sig ens hjälp.

Seriöst tro ni verkligen att jag vill hjälpa er efter att ni behandlat mig såhär?
Helt seriöst?
Ge mig ett enda skäl till varför jag ska hjälpa er med en tävling som jag kom på, som jag planerade och som jag redan har tagit ut gåtor till. När tog bort mig från gruppen och satte mig till att planera Måndagen som inte ens var påbörjad!

Helt seriöst, tror ni att jag vill hjälpa er med era gåtor när ni har gjort så att jag måste planera en hel dag på 2 dagar när jag redan hade planerat en?

Man kan inte bahandla folk hur som helst!

I wont take your crap!


Kommentarer
Postat av: Johannes Persson

Lilla gumman, förstår verkligen dig och det är inte okej att folk är så dumma;( pyss och kr<mis <3

2010-05-07 @ 10:54:34
URL: http://jompe.blogg.se/2010/april/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0