Jobba i norge

Att jobba i norge är ganska lugnt.
Jag har en 80% stilling vilket betyder att jag jobbar 4 dagar i veckan 7 och en halv timme varje dag.
Jag jobbar i mejeriet vilket innebär att jag packar upp mjölk och andra mejerivaror hela dagen samt frontar.
Fronta betyder att man puttar fram allt så att det syns.

Jag har bara en halvtimmes rast som jag får dela upp i 15 minuter om jag vill.
På mitt jobb har dem även något som kallas för bröd lunch.
detta innebär att det alltid finns massa olika sorters bröd och pålägg samt olika juicer och mjölk som man får äta så mycket man vill av. på så vis slipper man ta med sig egen mat till jobbet vilket jag tycker är jätte smart.
Dem drar av 5 krononer för varje dag som man jobbar för att dem ska köpa brödet och pålägget.
Men detta blir knappt 100 kroner i månaden vilket man tjänar på eftersom man slipper köpa egen mat att ha med.

Idag åt jag 5 mackor.
2 med nutella och mjölk till. MUMS!

Jag jobbar från:
13.30 - 21.30 på måndagar
08.00 - 16.00 på tisdagar
Ledig på onsdagar
13.30 - 21.30 på torsdagar
08.00 - 16.00 på fredagar
ledig hela hegen

Jag har ett super schema men ska fortsätta söka jobb och hoppas på ett heltid på barnehage!

JAG ÄLSKAR ER OCH SAKNAR ER!



Kommentarer
Postat av: Riley5430

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-09 @ 10:53:09
URL: http://riley5430.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0