min lediga onsdag

ja nu sitter man här i oslo helt ensam i lägenheten och tänker.
Jag saknar er så mycket att det gör ont.

Det finns människor som kommer och går.
Det finns många av mina vänner som bara fanns i mitt liv för en stund för att jag behövde dem just då men som inte kommer att finnas där nästa gång!
så är det med livet, vissa stannar för ett tag och vissa blir man aldrig av med!

Jag hoppas så innerligt att ni alltid är kvar!
men jag har börjat förstå att några av er redan har börjat försvnna...


Jag vill att du ska veta att jag vill vara där för dig, du betyder oerhört mycket för mig och jag vill att du ska veta att du kan berätta vad som hellst för mig. Det är oerhört jobbigt för mig att inte kunna hjälpa dig just nu när jag tror att du behöver det. Kom ihåg att du är stark och kan klara av allt. Du har inspirerat mig med din styrka. Du kan hata livet men när man väl fått dig att sluta tjura så finns det ingen som älskar det så mycket som du. Bestäm dig för att lyckas och du gör det!


Make a wish and put it in youre heart.
Anything you want... Everything you want!
Do you have it? good, now believe in it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0