The N

Ja vad ska man säga!
Nu har jag spenderat 2 veckor i oslo.
inget vidare speciellt har hänt.
en sjukt irriterande sak kan jag dock säga!
det finns bara en mataffär i grünerlökka som har öppet på söndagar och dem säljer typ bara frukt!
Tur att vi har 7eleven 100 meter bort!

Jag längtar hem.
hem till mina vänner.
Min mamma
tryggheten med att vara hemma
hela atmosfären
längtar till och med efter min katt som hatar mig.

egentligen trivs jag jätte bra här det är bara det att man får liksom inte så mycket tid att tänka.
hinner liksom inte med att ta hand om mig själv och jag behöver få sitta själv och filosofera!

Jag saknar er.
tusen tack till E som håller mig småt uppdaterad i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0