Där står du.. arg, för att jag blev arg för det du gjorde, som du ännu inte förstår är fel.

Jag är så trött på att mytteri.
så utmattad och irriterad på att en lögn leder till en annan och tillslut är alla invävda i denna lögn och vissa vet inte ens varför dem ljuger för någon annans skull.
Detta är inte första gången och deffenitvt inte sista.

Du berätta för mig, jag håller tyst. hon frågar mig om det är sant, jag ljuger för att du bad mig hålla tyst.
Sen kommer nästa och säger att hon har hört det och det, jag ljuger för att du bad mig.
Efter ungefär 5 lögner till så exploderar jag och berätta för någon.
Denna någon berättar för någon annan, och så sprids det som någon slags sjukdom så att tillslut alla vet. 
Fast hela tiden blir historian förvrängd och ingen vet ju att någon annan vet.
Så tillslut ljuger vi för varandra fast att alla egentligen vet sanningen. Fast det vet vi inte om.



det gör så ont i mig för att jag känner att jag inte kan lita på mina bästa vänner.

Oskar linnros - från och med du
(min nya kärlek)


Kommentarer
Postat av: medina

<3

2010-09-13 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0