Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka i Bulgariens Sunny beach.
Det har varit en ganska molnig veckan men varm och mysig på alla sätt i alla fall.
Lite tråkigt var att jag blev dålig under tredje dagen för att jag åt musslor.
Musslorna var jätte goda men musslorna tyckte inte om mig lika mycket som jag tyckte om dem.
Jag spydde ordentligt den natten.
problemet var att jag drog på mig en rejäl förkyldning efter det också.
men utöver att jag mådde lite kasst så var det perfekt.

Saker man måste göra när man kommer hem efter en veckan:
- Kolla så att allt i huset är som det brukar
(i mitt fall var det inte det! vi har en NY BIL!)

- kolla facebook

- skriva blogg

- kolla mejlen

- kolla msn

- kolla andras bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0