dag 11 - mina syskon

Jag har bara ett syskon.
Hon är 2 år äldre och heter Josefin Pernilla Svensson.
Vi har egentligen aldrig kommit överens men trots våra olikheter och allt så tycker vi om varandra.
Hon är min syster och jag älskar henne.
Det kvittar hur mycket vi bråkar eller tjaffsar, vi kommer alltid att ha varandra och det är en enorm lättnad!

Vi är inte så lika på utsidan heller.
Hon är ungefär lika lång som mig, en cm hit och dit.
Hon väger 10 kg mindre än mig, och jag är inte tjock!
Hon har kort mörkblondt hår.
Ja det låter kanske som att vi är lika och många skulle nog säga att vi är det.
Men jag kan bara se att vi har samma näsa, ögon och mun.
Även om vi är lika så är det ju självklart att jag är den snyggare versionen.
Man övar ju sig och bli bättre ellerhur.
När mina föräldrar fick josse så sa dem, vi kan bättre , och vipps kom jag xD
Skämt åt sido, här har vi henne.
Min syster, personen som aldrig kommer att lämna min sida hur hemsk jag än är.
Tjejen som måste stå ut med mig för resten av sitt liv. (ge henne styrka)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0