dag 13 - den här veckan

Jag kan ju säga att den här veckan har ju inte varit tråkig i alla fall.

-I måndags var jag sjuk så det var en ganska tråkig dag.

-I tisdags så var jag ute och shoppade sensationkläder med marie.
Sen låg jag mest bara hemma och drack tee.
När klockan var 8 så bestämde jag mig för att gå till Emma, vi gick därifrån till någon pub för att kolla fotboll med Oscar ocg Dusit.
Efter några öl och en vinst för MAN. så begav sig Oscar och Dusit sig medan jag och Emma körde vidare.

-Onsdag bestod av jobb och senare lite sällskap.

-Torsdagen bestod bara av jobb och sömn.

-Fredagen bestod av jobb och filmkväll med Martina.

Sen kom den dagen vi alla har väntat på
-Sensation lördagen.
Orkar fan inte förklara hur flippad kvällen blev för mig.
efter att jag tappt bort 3 killar som skulle beskydda mig och en Martina som åker hem så festar jag vidare med en norsk tjej som kände Jerker och 5 snygga killar som tillslut blir lite för på.
Det ena ledde till det andra och efter att blivit bjuden på säkert 10 olika efterfester med 70 olika killar så hamnade jag tillslut ensam i min egen säng i min egen lägenhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0