Dag 15 - Mina drömmar

Jag har gett detta mycke tid.
Jag har inga excakta drömma med vad jag vill göra med livet.
Jag har för många oklara drömmar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med.
Jag vill resa och upptäcka världen, jag vill hjälpa människor som har det svårt, jag vill göra en förändring.
Jag vill jobba med musik, jag vill bli psykolog, lärare, socionom.
Jag vill starta en insamling för en sak jag inte kan förklara.
Jag vill åka på den fetaste roadtrippen och bara leva livet.


Grejen är att om jag om 20 år (då är jag 40) bor i ett fint hus och har en fin familj, med en fin kille och fina barn (jag ska ha 3-4 stycken :P) så tror jag faktiskt att jag är ganska nöjd.
Jag kommer att hinna med alla saker jag vill göra bara jag får tummen ur och börjar göra dem.

Jag har en dröm inom mig som aldrig lämnar mig.
En som ingen vet och troligen ingen någnsin kommer att få veta.

Dagens citat:
Det värsta som finns är när man har en dröm, men är för rädd för att misslyckas, för att satsa på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0