dag 18 - min favoritfödelsedag

OJOJOJJJJ den är svår.
Jag tror det är när jag fyllde 18.
Fick kötkort och hade min första hemma fest.
Festen var kanske inte så lyckad men det var en dag att minnas.
Max köpte b&j till mig och micca lämnade inte min sida för en enda sekund den dagen.
Jag minns att jag var med Linus då men minns inte vad jag fick av honom.
Minns att jag fick en stor korg med godis och annat kul av hans föräldrar när jag fick körkortet.

Jag har väldigt svårt för att komma ihåg vilka födelsedagar som var bra och vilka som inte vara det för alla liksom flyter ihop till en stor blurr så det känns som att alla vara perfekta tillsammans liksom. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0