dag 20 - den här månaden

Den här månaden har gått från vinter till sommar.
Jag har träffat dem skäaste personerna och dem konstigaste.
Jag och Marie har haft the talk och nu är allt bra igen.
Jag har varit sjukt förvirrad och är det fortfarande.
Jag har bestät mig för vad jag vill göra och ska göra upp en plan för hur mycket pengar jag ska göra av med och hur mycket jag ska spara.
Jag ska också göra upp en plan för vart jag vill åka och vad jag vill göra inom det närmaste året.
Den här månaden har varit sjukt bra men också sjukt irriterande.
En riktigt Drama-månad är så jag vill sammanfatta den.

Nu ska jag göra mig lite mat som betår av pasta , tonfisk och oliver.
Doktorn sa att jag skulle äta fisk och tonfisk var det enda jag hade som inte var fryst.
Imorgon blir det lax! :) eller kanske ikväll får se vad jag orkar.



Bilden är från turkietresan med 10 av mina då bästa vänner .
Jag vill bege mig igen. Nu blir det mat och planering :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Vilken hääärlig bild :D

2011-04-29 @ 19:42:35
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0