dag 3 - mina föräldrar

Min mamma heter Ann-Margreth och min pappa heter Tommy.
Dem har varit gifta i 22 år och kilar ännu stadigt :P
Mamma är 53 år fyllda och pappa ska fylla 62 nu i April.

Min pappa är väldigt rolig utan att han vet om det själv, han kan säga dem mest korkade saker som låter jätte roligt och göra dem konstigaste sakerna som ingen annan normal människa gör. Han är smart, ståtlig och rättvis.
Min mamma är ganska sträng och många av mina vänner tycker hon är läskigt, hon låter ganska arg men menar absolut ingenting med det, hon är rolig, underbar och ställer alltid upp, hon är min bästa vän.
Jag måste säga att jag har haft dem bästa föräldrarna jag kunde få.

Det sägs att jag är lik pappa på utsidan men mamma på insidan.
Jag har fått mammas humor och sätt att vara på, kanske till och med lite intressen, mendan jag har fått pappas näsa, ögon, mun och långa smala kropp.

Mina förlädrar är verkligen någonting i särklass och jag älskar att umgås med dem.
Trots att dem verkligen har haft det sjukt jobbigt med mig så har dem aldrig gjort någon skillnad på mig och min syster trots att hon alltid gjorde som hon blev tillsagd.
I det fallet sägs det att jag är lik pappa då han också var en rackarunge.

Det finns inga ord som är vackra nog att beskreva hur mycket jag älskar mina föräldrar, eller hur tacksam jag är att jag hade just dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0