Dag 5 - vad är kärlek?


Kärlek är den där känslan när hela världen försvinner och man bara vill sitta en hel dag och titta på den andra personen.
Kärlek är vetskapen att Han/Hon finns här för mig
Kärlek är när man vaknar från en dröm som var helt perfekt och inser att verkligheten är precis lika perfekt bara man får vara med honom/henne.
Kärlek är när det gör ont i magen när man ska vara ifrån varandra ett längre tag.
Kärlek är den känslan som inte går att beskriva.

För mig är kärlek att få komma hem och krama mina föräldrar, finns ingen i hela världen som jag älskar mer än dem.
Kärlek för mig är att få vara med mina vänner.
Jag känner kärlek till väldigt många, allt från människor till djur,saker och musik.
Jag kan inte och kommer aldrig att kunna beskriva vad kärlek är.

Men jag känner kärlek till dig:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0