Dag 6 - min dag

Idag vaknade jag kl 05.30 och frös som ett jävla as.
Tvingade mig upp ur sängen och gjorde mig lite frukost bestående av kaffe, 2 mackor och lite yoghurt.
Kl 06:30 begav jag mig till bussen där jag träffade på Henke :)
Idag var min första dag i Kött och Delikatessavdelningen.
Bussen kom fram 5 över 7,jag börjar 7.
Efter att ha bråkat med mina nya arbeteskläder i 10 minueter så kom jag äntligen upp från omklädningsrummet och skulle börja jobba 15minuter för senad.
Det var okej. Steinar är snäll:)
Ska jag vara helt ärlig så trivs jag väldigt bra på den vita sidan och tycker att jag är snyggare i vita kockkläder än i röd och svarta kolonialkläder.
Men det är en hemlis för Svenno tycker att jag är en backstabber.
Jag har precis kommit hem nu och klockan är 4, what to do now?

Nej min dag har inte varit så händelsefull
Jag har mest jobbat och snackat med Kim, men det gör inget för jag tycker om att snacka med Kim!
Ska jag vara helt ärlig så brukar många av mina dagar se ut såhär.
Inget speciellt händer mer än att man har en chill dag på jobbet där man snackar skit med Kim, Henke, Lars och några norrmän.
Kommer troligen att hitta på något mer innan dagen är slut men det får bli en hemlis.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0