Dag 7 - min bästa vän

Min bästa vän är vacker på alla sätt.
Hon är stark och underbar.
Hon får mig att må bra när jag mår skit.
Hon lyssnar och finns där.
Min bästa vän är en person som jag ser upp till.
Min bästa vän är en person som jag inte behöver prata med varje dag för att jag vet att hon finns där och hon vet att jag finns här.
Min bästa vän är en person som jag litar på till tusen, en person som jag inte behöver jobba på att hålla kontakten med.
När man är bästa vänner så behöver man inte längre försöka för man vet.

Man behöver inte nämna några namn för hon vet!
Hon ska veta!
Vart vi än är i livet så är det alltid samma sak när vi ses.
Inget kan bryta våra band!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0