dag 9 - min tro

Ja vad ska jag säga om min tro.
Jag skulle vilja tro på gud och allt det där , tro att det finns någon som vakar över mig, någon som ser till att jag mår bra.
Men sen får jag den känslan att det är så overkliget att det går inte!
Det bara går inte.
Jag skulle vilja tro att när man dör så försvinner man inte helt.
Jag skulle vilja tro att mina nära och kära vakar över mig!
Det är så mycket jag skulle vilja tro.
Men jag tror inte alls, inte på något.

Fast ibland får jag flipp och går till kyrkan och tänder ett ljus för att det är rätt sak att göra när hemska saker händer.

Det är min tro:
Absolut ingenting!

Give me something to believe in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0