Ät, sov, lev och älska

Du sa:
Jag hoppas verkligen , på riktigt att du finner vad du söker och att du nu äntligen kan njuta av att vara fri.
Finn dig själv, ta reda på vem du är och förhoppningsvis kommer du, precis som jag, tycka att du är en helt underbar, unik och fin person. Glöm inte vem du är. Jag har alltid haft höga tankar om dig och jag vet att du kommer att lyckas.


Sometimes you have to risk everything and let yourself go.


Jag villl göra något för mig. Resa bort, bara vara jag, våga satsa på mina drömmar igen.

Jag har den där känslan i min mage, en stor klump, en blandning av förvirring, beslutsångest och utmatthet.
Jag är så trött på att folk bara antar saker.
Vill skrika allt vad jag kan, bara för att få bort den.
Tömma mina lungor på luft bara för att känna något, vad som hellst.

Jag vill tro igen, på något bättre, på att man kan göra skillnad
Ge mig något att tro på, anything, everything.

Jag vill inte prata om det, för det finns inget att säga.
Jag är bara rädd att livet ska springa ifrån mig innan jag hunnit med allt jag vill och viktigast av allt, innan jag hunnt hitta migsjälv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0