as our life change , come whatever, we will still be friends forever...

Dags att tänka över vad som egentligen är viktigt här i livet.
Dags att börja uppskatta alla i min omgivning, allt i min omgivning lite mer.
Everything can change in a heartbeat..

Tid att tänka över, tid att tänka om...
Börja om från början och inse att jag hade fel.
Det finns något mer, jag tror verkligen det nu.

Allt för många har försvunnit alldeless för tidigt.
Vissa hann inte ens börja leva.
Måste ta vara på den tiden jag fått.
Den kan vara över innan jag ens har hunnit börja..

Måste säga allt jag vill säga, som hur mycket jag uppskattar dig, älskar dig och ser upp till dig...

Jag kan känna er närvaro, ni finns kvar.. På något sätt är ni kvar.
Kanske bara i våra hjärtan, men jag har en känsla att ni vakar över oss.
En kännsla är allt jag har, allt jag kan ha.

Tills vi ses igen...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0