Do you want to get out of here?

Ge mig en chans att glömma
Ge mig en tid, om så bara en stund när inget av detta någonsin hade skett
Låt mig få låtsas att inget har hänt, för att i nästa sekund förstöra allt.

Jag har aldrig haft ett sätt att klara sånt här, aldrig vetat hur man gör.
Förlåt mig om jag gör er besvikna..
Jag vet bara inte hur man ska göra för att inte känna sig så hjälplös.
Hur man ska acceptera något som i mina öron låter så absurt!
Jag skriver här för att jag vet att jag inte klarar av att prata om det.
Snälla fråga mig inte hur det känns!

Do you really have to think about it?
No i'm giving you a chans to change your mind.
I don't do that eather!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0