Ett minne från 2009 den 10 / 12

Från Mr Alexander Skoglunds blogg:

Idag har jag lekt häst. Micca var hästfösaren? Heter det så? Låter lite väl.. snuskigt.. Men ni fattar!
Sen på ryggen hade jag Jessika, hon är kanske inte den lättaste i världen. ( på ett bra sätt) Fan, detta blir inte bra känner jag.

Iallafall... Tänkte skriva lite om Jessika nu, hon är trotsallt en av mina bästa tjejkompisar!
Hmm.. Vad ska man börja...

Jessika är en lång och smal flicka runt 18 bast. Hon har körkort är väldigt glad för att festa. Lite som mig fast med körkort. Visst, det kan ju knappt bli bättre! Jessika är även bra kompis med Micca som jag skrev om tidigare. Man skulle kunna säga att Jessika är Miccas stöttpelare när Micca FLIPPAR UT. Har väl hänt ett.. ehm.. antal ggr :)

Jessikas och min relation är ganska så trevlig. Vi håller oss på kompisnivå och brukar ha kramkalas med Sebbe!
Det är ju faktikst rätt mysigt...Men man ska inte säga tjoflöjt förrens man är över "bäcken" så att säga.
Hon brukar faktist dra mig i håret ett antal ggr om dagen samt sparka mig på rumpan.

Jessika är även en väldigt seriös fotbollsflicka. Genom att inte tränat snart på 2 veckor och bara genom att viska "fest" så kan man få fotbollstjejen på andra banor!

Tja vad ska man mer säga om henne som ingen vet om förutom jag.... Näh, det ska jag nog inte tala om!;



En relativt nykter Jessika Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0