Ett minne från 2009 den 29 / 11

Från Mr Alexander skoglunds blogg xD

Alla ni som har sett "Frontiers" kommer känna igen sig.

4 fyllekåta ungdomar (alle,anton,jess,micc) var påväg mot en fest. Gretas fest.
Det skulle bli fylla, slagge och framförallt kul!
När vi väl kom till en bro så hävdar Miccaela att Greta bor här.

"-waaahagguuu, HÄÄÄR!!!"

Anton körde vänster och in på en grusväg. Det var massa skog och en massa hästhagar- wtf..
Riktigt läskigt. Vi steg ur bilen, tog på oss jacka och började gå i leran mot ladan.
Man kände på att alla var riktigt rädda.¨

"-är det verkligen häär.."  tänkte alla.

Vi öppnade den gnisslande grinden och gick mot ett gult hus. Micca och Jess stod lite bakom oss och jag skulle precis knacka på. Då skriker Anton:

"-SPRIIIIIIIIIIING, FEL HUS!!!!!!!!!!!"

Åh helvete vad alla börjar springa. Jag frågar Anton, Vafan Anton, berätta?!
"-Hon tittade , HON SÅG MIG ! SPRIIIING!!!"


Micaela börjar ge från sig ett kraftigt ljud som låter lite som

"oaahaa OAAAHAAA OHAAAAAAAAAAAAAAAAOHAAAAAAA"

När vi är vid bilen så är det stressigt som fan.

"-öppna förfan, ÖPPNA BILEN FÖRFAN! IN MED ER ! AAAAAAAH SKYNDA"

Vi sätter oss. Anton skakar som en redig bäver o plötsligt säger:

"- hållkäften förfan, håll käften, jag kan inte starta är så sjukt rädd.."

STARTA FÖRFAN SKRIKER VI I KÖR.

"MEN FÖRFAN JAG SKAKAR FÖR MYCKET!!!"

Efter 10 sekunder får han igång bilen och vi kör snabbt som fan iväg. Vi stannar till längre bort. Jessika och micca öppnar en cider för att bli av med nervsiteten.

Miccaela skriker fortfarande,
"OOAHAH OOOAAAHHHOOOH OHAAA"

Det är totally flipped out.



Vill bara tillägga att jag lägger mig ner i baksätet och slänger ungefär Alexander över mig då jag är helt säker på att en kvinna med yxa kommer att försöka hugga oss till döds och jag vill inte dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0