every breath i take breaks my heart

Ögon som svider, rosiga kinder, en mun som inte längre ler.
Hon som skrattade nyss har tystnat!

för en gångs skull ska jag vara helt jävla fucking ärlig och skiter fullständigt i vem som läser!

I'm falling and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up.
tonight i miss you but i can just look up, because the stars are holding you tight <3


Det finns två sorters killar
Den sorten som inte bryr sig överdrivet mycket och bara tar saker som dem är.
Sen finns det den sorten frågar om man vill prata om det.
Jag vill inte prata, så vilken typ är du?

Jag förstår inte hur det ska bli bättre genom att säga det högt?
Du kommer att försvinna, det finns inget jag kan göra, du kommer aldrig att komma tillbaka..
Din tid rinner ut och snart är du inte kvar här längre..
Jag kommer att sakna dig för resen av mitt liv.
Jag Hatar mig själv för att jag aldrig tog tid till att åka och träffa dig.
Hur ska detta få mig att må bättre?

Allt för många jag känner har fått alldeless för lite tid, allt för många fick aldrig chansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0