ge mig något att dricka för att döva sinnet

Tvättmaskinen läcker vatten och tvätten är torr.
Hur fungerar detta tänkte jag så jag öppnar locket medans tvättmaskinen fortfarande kör.
Då ser jag problemet. Den snurrar inte!
Sen kommer Marie när jag precis stängt locket igen och jag förklarar min upptäckt för henne.
Hon tycker då att vi ska stänga av den, ta ut alla kläder och snurra på saken för att se om dne sitter fast någonstanns.
Jag öppnar och säger till henne , såhär gjorde jag innan det går skit bra.
Skillnaden denna gången var att den sprutade vatten så att Marie fick en lagom  härlig dusch över hela sig.
Jag har nu låst in mig på toan och vågar inte komma ut!

Det går bra nu, kompis det går bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0