All I need is time, just a moment that is mine

Du säger att jag inte är den du trodde jag var..
Och grejen är att jag vet inte själv vem jag är längre.

Jag är hon som gör allt efter regelboken men också hon som tycker att regler är till för att brytas!
Jag har aldrig gjort detta innan..

Har alltid blivit tillsagd vad jag ska och inte ska göra.
Detta har gjort saker enklare att välja.
Alltid göra det Mamma säger att jag inte får, alltid göra som man ska på jobbet.
Alltid vara där för er, alltid ta hand om mig själv, alltid göra som du sa.

Du lyfte upp mig från golvet där han hade slängt mig, och för det är jag dig evigt tacksam.
Men se inte på mig med din besvikna blick och säg att du trodde bättre om mig.
Jag har aldrig varit den änglen du gjorde mig till, jag har ingen gloria över mitt huvud.
Guess you never knew me at all..
Var jag bara en vacker staty i din hylla?
Såg du mig aldrig? lyssnade du aldrig på min ord?

You been there and you've done that.
Yeah i know!
I've heard it all before...


Släpp taget...
Jag kan ta hand om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0