i know, it's only a game!

Jag vet att jag är barnslig , naiv och riktigt jävla jobbig.
Jag är ledsen för det!
Jag önskar bara att det vore annorlunda.
Jag önskar att det fanns något som jag kunde göra!

i wonder if you understand?

Sitter och dricker rosé i sängen och känner mig lagon härlig.
Marie skrek nyss något till mig, jag hörde inte för dörren är stängd och jag orkar inte bry mig!
Har vårullar i ungnen och är lagom sugen!

-Jag vill ha mer än vad jag kan få.
-Jag vill våga mer och lära mig att jag har fel.
-Jag vill tycka att det är okej!
-Jag vill förstå mig på folk.
-Jag vill för mycket för mitt egent bästa, för hur naiv jag än är så vill jag alltid fortsätta vara det.
-Jag vill tro det bästa om människor.
-Jag vill ge alla en chans.
-Jag vill kunna hoppas på något mer!
-Jag vill kunna tycka om någon, utan att det betyder något mer!
-Jag vill lyckas med något helt ofattbart.
-Jag vill att folk ska se mig..
-Jag vill höra att allt är okej.
-Jag vill veta att jag är mer än, just fine!
-Jag vill inte vara en i mängden.
-Jag vill våga.
-Jag vill veta.
-Jag vill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0