it's hard to see what it was i saw in you...

Vi har gått vidare men man måste ändå visa lite respekt.
Visa lite hänsyn till de känslorna som en gång fanns där.

Det är för tidigt för att skryta , för tidigt för att be om råd!

Kom inte och lägg allt på mig!
Jag gjorde fel, men du var inte mycket bättre!
Jag bad om ursäkt, jag lät dig säga precis vad du ville om mig.
Jag sa inte emot, jag lät dig skälla, skrika, jag lät dig till och med hata mig utan att hitta på någon dålig ursäkt!
Men du är inte någon ängel du heller!

Du drev mig bort från dig långt innan den incidenten skedde!

Men hur mycket du än hatar mig för vad som hände, tro mig, jag hatar mig själv ännu mer.
Hur hemsk du än kände dig då, så kände jag mig värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0