Jag fucking älskar killar

Jag och Marie skulle ägna hela dagen till att flytta, trodde vi!
Jag smsar Henrik vid halv 12 och säger till han att komma hit och hjälpa oss att flytta.
Han svarar med "nu? jag trodde vi skulle göra det ikväll, men visst"
Han tar med sig Oscar och Simon.
Alla saker som skulle flyttas tog dem i en omgång.
Detta var typ 3 väskor, 2 madrasser, tvättställ, en pose, en anslagstavla, 2 bagar, gardiner och lite till.
Jag och Marie hade räknat med 2 omgångar minst.
Killarna tar med allt i första omgången och sen är vi klara!
Jag fucking älskar killar som är snälla starka och bär tunga saker åt mig :)

Killarna beger sig eter en halvtimmes jobb.
Jag och Marie firar med big macka på subway!
Jag har ägnat 2 timmar åt att packa upp och är nu färdig.
Nu ska jag dricka tee och njuta av denna underbara dag!

Jag borde vara lite lack för att det snöar men jag tror inte ens att jag hade kunnat vara det minsta irriterad om det ar storm ute.
Detta har varit en sjukt bra dag.
Tusen tack <3

Btw jag har precis fattat hur tvättmaskinen funkar men diskmaskinen vill fortfarande inte som jag vill, någon som vill komma över och visa mig hur man gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0