Jessika i ett nötskal

Kommer hem från jobbet, bestämmer mig för att åka hem till den gamla lägenheten för att hämta mat och fylla en väska med förnödigheter!
Inser när jag kommit halvägs till den nya lägenheten att det är fan jävligt långt att gå när man konkar på en jävligt tung väska!
Helt seriöst vill hugga av mig armarna för att det hade nog gjort mindre ont än att fortsätta konka på denna jävla väskan!
Har aldrig saknat en kille så mycket som jag gjorde då och har aldrig behövt tvinga mig själv så mycket att bara fortsätta att sätt fötterna framför varandra.

Väl framme så tvingar jag Maire att färga håret då mitt hår som växer ut nu är väldigt mörkblondt och eftersom det är vinter så blir det inte heller blondt.
När färgen är i så tänker både jag och Marie att vi låter de sitta i, i 15 min fast att det står 10 på förpackningen. Bättre för länge än för kort tid tänker vi.
Efter 15 minuter så kollar jag på förpackningen och ser att det står "överskrid inte verkningstidenför att unvika att färgen blir för mörk"
Slänger mig in i duschen.
Det blir vatten över hela toagålvet, håret ser brunt ut och jag glömmer att ta av mig klockan så den har nu stannat.

Så nu sitter jag här , har så ont i armarna att jag knappt orkar lycfta tee koppen, men håret blev i alla fall blond när det hade torkat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0