Max och Jessika i ett nötskal!

Max:Hej
Jessika:Hej :D
max:Jag drömde om dig i natt!
Jessika:Jaså vad gjorde jag?
Max: du var en slav och jag befriade dig :D
Jessika:Min hjälte <3
Max: Sen skaffade vi en massa barn! ;)
Jessika:Jaså :O

Max: Jag kommer upp någon gång nästa månad! :D
Jessika: JAAA :D:D
Max:Har du några easy targets
Jessika:Tyvärr inte men om du loosar ditt barnsliga sätt som jag älskar och pokemonfrillan så kan vi låtsas att du är 23
Max:Går inte! Är alltid barnslig
Jessika:Bra du får aldrig förändras
Max:Plus vi ska sova i samma säng
Jessika:Du kan få en puss av mig om du inte får någon annan som tröst
Max:Bara?
Jessika:Ja Max
Max:Ingen bättre tröstpris?
Jessika:Du jag ska vara förstahandsvalet inte andrahandsvalet!
Max:Det är du alltid!
Jessika:I love you for that
Max:Förutom när du ska ha och ha och ha och ha, då är du fan andrahandsvalet
Jessika:Tack? jag ska ju alltid ha och ha och ha
Max:Vad vill du ha nu då? du vet ju att du får det! :( Men du är mitt tröstpris då?
Jessika:En puss Max, En puss
Max:Då vill ja ta på din röv med!
Jessika:MAX! NEJ!
Max:Bara lite?
Jessika:NEJ!!!
Max:Ser den likadan ut som innan? :D
Jessika:MAX!
Max:Är du arg nu? :(
Max: är den lika snygg?
Jessika: Lägg av!
Max: är den , är den? har du blivit tjock?
Jessika: Nej jag har inte blivit tjock!!!
Max: Men svara då? är dne de? Ja, nej , ja , nej , ja , nej?
Jessika: JAAAAAA
Jessika: Men du får inte se dne ändå!
Max:Nee, men ta på den!
Jessika: Nej du får inte det!
Max: Fy va taaaaskig
Jessika: Du kan ju drömma om det, du är ju bra på sjuka drömmar :P




Ibland undrar jag vad som går genom killars huvud!
Här har vi tydligen svaret!

Kommentarer
Postat av: mmff

Hallåååååå inte mening ju haha

2011-02-20 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0