missing you is the hardest thing i will ever do


För hur bra allt än är här just nu, så har jag nog aldrig behövt miccaelas galna sätt och lugnande ord innan.
Det är som micca sa.
"missing someone isn't about how long it's been since you've seen them or the amount of time since you've talked. It's about that very moment when you're doing something and wishing they were right there with you."
Just nu, när jag sitter här helt ensam med ett vinglas i handen så önskar jag mer än något annat att hon var här med mig.

Jag önskar att jag skulle kunna få visa henne mitt liv.
Jag önskar att hon skulle få mig på det där speciella humöret som bara hon kan.
Att hon ska få mig att släppa allt och börja inse att jag inte vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0