pictures of you, pictures of me, remind us all of what we used to be...

Nu har det stor snöat från kl 3. Jag börjar bli lite orolig då jag knappt fick upp dörren vid 7 tiden när jag och Marie skulle ut och köpa fettis mat.

Det finns bara 2 saker som kan ändra vad jag känner nu.
Försökte shoppa men står att jag inte får ta en faktura då jag redan har överbelastat något kredit skit, och kunde inte betala med kortet vilket är konsigt då jag har pengar på det.
Så shopping funkade inte!
Så nu finns det bara en sak kvar att göra och det kan jag inte göra själv!

Ge mig en Miccaela Larsson och 2 flaskor vin!


remember the time!

Kommentarer
Postat av: Miccccccccc

älskar dig <3<3

2011-02-07 @ 23:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0