Solen skiner och låtsas att inget har hänt

Om det fann något jag kunde göra, vad som helst!
Om jag hade en enda önskan, en enda bön eller en enda vädjan.
Bara något att ge henne som tröst.
Jag skulle önska att detta aldrig hade skett.
Be för att du ska ta bort en del av hennes smärta
Vädja att du hjälper henne fast att hon är för stolt för att be om det

Om jag har någon eller något som vakar över mig, snälla vaka över henne nu.
Hjälp henne på fötter igen.
Hjälp alla runt omkring henne som också är sårade.
Om det finns något mer , något större här i världen så ber jag till det något att hjälpa henne!
Hon förtjänar inte detta.

Mina tårar rinner för dig ikväll.
Din smärta gör ont i mig.
Mina tankar är hos dig ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0