26.01.2011

20 fucking jävla år!

Sitter här och försöker känna efter om jag känner något alls.
Något annorlunda, eller om jag känner mig mer mogen än igår.
Nej, ingenting! Jag kommer nog aldrig att bli vuxen.

Det känns seriöst inte heller som att jag fyller år.
Hemma var det alltid samma sak.
Mamma, Pappa, Syster och katten kom in med sång, paketer och frukost på sängen.
Oftas skedde detta kl 6 på morgonen eftersom Mamma började jobba kl 7.
Efter att ha öppnat paketerna, tackat, kramat och sagt hur mycket jag älskar dem så somnade jag om.
Alltid samma sak, när det var dags för mig att gå upp så åt jag min frukost på sängen som mamma lämnade kvar vid min säng.
Frukosten är då kanske äcklig och mjölken är varm , men jag älskar den varma frukosten så jävla mycket!

Här i oslo fick jag visseligen också frukost på sängen av Marie.
2 knäckebröd och lite tee. Det är inte så lätt att gör mycket här i oslo men att Marie ens försökte är värt guld!
Tusen tack sambo!

I vanliga fall hade jag fått massa presenter under hela dagen, och folk hade hoppat fram från hörn för att gratta och sjunga! Så gör man där jag kommer ifrån!
Max hade troligen tatt med mig till statiol och fått mig att välja något jag är sugen på.
Micca hade skrikit och aldrig låtit mig glömma att jag fyller år just den dagen.
Ellinotr hade grattat och kramat mig och hittat på något med mig.
Sara hade grattat och fått alla att veta att det är min dag!
Jag kan rada upp hur mycket och som hellst.

Men idag här i oslo så har jag tvättat , diskat och städat!
Inte precis fördelsedags style!


Men ikväll ska jag hem till Johanna, sabina och maritina med marie och göra marängschviss:)


Skål för miig.


Kommentarer
Postat av: MaX

Statoil är den bästa presenten1!!!!!

2011-01-27 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0