All my life I've been good but now, I'm thinking what the hell

Hur ska jag någonsin kunna lämna friheten? hur lämnar man den dröm man har inom sig?

Känner att jag måste tygla mig nu.
Måsta hålla mig lugn.
Fan vad svårt det är att låtsas som inget när man nästan sprängs inombords.

All my life I've been good but now, I'm thinking what the hell
All I want is to mess around and I don't really care about
If you love me, if you hate me
You can save me, baby
All my life I've been good but now, whoa, what the hell

HAHA the story of my life...


Marie flyttar in och har med sig en hel pose med ferraribilar. Jag har inte käkat godis på typ 3 månader. Detta är min reaktion. Tar påsen och kränger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0