Båstad Privata Gymnasium, Global mangement

var precis inne och kollade på min förra skolas hemsida.
Blev pånyttkär
AHHHH.
Tomas Min absolut favoritlärare och förebild är nu rektor och har skrivit ett inlägg om vem han är med citat som vi alla från BPG känner väl igen.
"var inte dålig"
"...frasen ”jag fattar ingenting” är portförbjuden i mitt klassrum. Man fattar nämligen alltid någonting!"

Och jag kommer aldrig att glömma när vi skulle ha tobak föreläsning och Tomas super snusarn sitter och förklarar hur mycket han älskar snus och att om man får ett dåligt betyg på en uppsats så kan de vara för att han inte hade en snus inne och att han brukar ta in 2 samtidigt. Och att det bästa är att dricka kaffe samtidigt.
Sen avslutar han på det abolut bästa sättet ever.
Jag citerar "snus är det bästa som finns, nej förresten, sex är det bästa som finns! sen kommer snus"
HAHAHAHAxD

Tomas Karlsson du är en av dem som jag aldrig kommer att glömma.
Tack för allt, du vet att du ändrade mycket för mig.
Lever fortfarande på dina ord om att jag kommer att lyckas och aldrig ska tappa min pondus.
"kom tillbaka om 10  år när du fortfarande är ung och vacker och jag, gudförbjud, är gammal och tjock"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0