Centra höviks egen...

Lovade Henning att jag skulle skriva ett blogginlägg om honom eftersom han är mitt största fan :P

Henning Galtung är en rolig liten prick som brukar skrämma mig så att jag hoppar sådär 5 meter upp i luften för att sen skratta åt mig och kalla mig lättskrämd.
Han kommer med kommentarer som
"Jessika det räcker inte att vara blond och söt man måste jobba snabbt också"
Men förutom detta så är han ganska snäll.

Ibland undrar jag om han ens vet vad jag heter eftersom hans smeknamn på mig är flickan.
Han gullar med mig och är alltid på min sida när Kim är dum.
Ja Henning är helt enkelt en snäll liten man som vet att jessika (jag) borde vara den som bestämmer i mjölken. Jag är ju faktiskt HSB (hon som bestämmer)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0