Häng, skägg och en prilla

Jag ska sluta vara tjej nu, japp nu mera ska jag bara umgås med killar skaffa mig häng och börja snusa.

Tjejer är så jävla komplicerade och jag tror att jag hade passat som kille.
Killar behöver inte tänka på sitt rykte, på skitsnack eller på att fixa sig på morgonen.
Killar kan göra som dem vill helt utan konsekvenser, oftast.
Killar snackar inte skit.
Killar blir inte sura för ingenting.
Killar har en skön stil och är ganska sexiga.
Jag skulle älska att vara kille.
Ha en skön stil, lagom mycket häng, lagom sexig stubb, lagom brun och sjukt biffig.

Då kan jag ligga runt och vara lika slampig som kim utan att folk säger något.
Då kan jag slåss och bråka utan att killar skriker CATFIGHT.
Fast ska jag vara helt ärlig så vill jag nog inget av de.

Nej jag får nog fortsätta vara tjej fast inget mer drama tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0