in the end i want to know that i did everything i could to do everything i wanted

Jag vet hur det känns, det är ju därför jag själv mår skit för din skull nu.
Jag hade en awesome kväll igår trots lite tårar som kim fick torka,och Dramat som förstörde dig.
I know the feeling, because i've felt it all before.
Du vet att jag aldig ville skada dig, du vet de va?

Det finns inget jag kan säga, inget jag kan göra, det är mitt fel.
Allt är mitt fel och jag tar på mig det.
Du är en bra kille och jag förstörde dig. Jag kan inte säga ett enda ont ord om dig längre, it's all because of me.


Halva klar


For real this time it wasn't you, it was me i swear it's true.
I'm sorry for the pain i've caused, i never ment to break your heart.
I had to go, you've heard me say i millinon times, i need to find my own way.

I'm gonna go now and its's gonna be allright
I'm gonna live now, but don't ask me how
I'm gonna find it out there is no doubt
In the end you will see, i just had to be free



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0