jag är som ett barn som springer bort mig i natten

Helt seriöst jag fattar inte grejen?
Och ska jag vara ärlig så orkar jag inte tjaffsa om det.
Förlåt! Jag säger det helt seriöst fån mitt hjärta, mer kan jag inte göra..

I min värld, i mitt liv, bland mina vänner så hade det inte varit en stor grej, så hur skulle jag kunna veta?
Man behöver inte göra saker större öän vad dem är.

Och jag vet att du hatar mig nu, men jag tycker inte att det var hela världen heller.
Och jag vet att jag är helt ute ur ditt liv nu, men jag orkar inte deala med det nu.
En dag i framtiden när fåglarna kvittrar och regnet sipprar, då ska jag skämmas och hata mig själv för detta, men inte nu! Jag har varken lust eller ork just nu.

varför kan inte alla bara låta livet vara så enkelt som det egentligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0