jessika svensson enligt Miccaela Larsson

Micca skrev att jag alltid var agressiv och att jag blir röd i ansiktet när jag är arg.
För det första fan va kul att jag blir röd, hade ingen aning om det xD
Hon skrev också att jag ingen kan lacka ur som jag, Humm.. bra eller dåligt?
Kan inte bestämma mig :P
Det roliga är att jag vet att jag kan bli rikigt jävla skit förbannad över ingenting men har inte varit så förbannad eller föbannad överhuvudtaget på jätte länge!
Håller jag på att glömma bort vem jag är?
Hahaha , det är ganska skönt att inte vara arg mer och bara vara kul :P

Micca gjorde sen en lista på saker jag kan och är ingen lång lista men ändå.
Äh kolla själva här är den ;
1. Hon säger de roligaste sakerna man kan tänka sig
2. Hon spelar fotboll (lol,lol,gay,gay)
4. Hon är relativt bra på att hångla
5. Vi har helt olika killsmak de jag tycker är fina tycker hon är fula och the other way around.
6. Hon kan typ alla disney films repliker

Hahah måste bara säga för det första fotboll är fett coolt och inte gay.
för det andra jag är jävligt bra på att hånga, du däremot micca vette fan om du borde hångla alls :/
För det tredje, jag kan alla inte typ alla repliker från disneyfilmer och ja, jag säger ganska roliga saker men det är för att jag glömmer bort att tänka innna jag säger dem eller för att det lät bra i huvudet men inte när det kom ut ur munnen liksom xD

Annars säger micca att jag är:

Jessika är en bra tjej, de tycker mina föräldrar också.
Vill ni veta en kul sak om henne?
Ah okejrå.
Men ni får vänta, de kommer en film på de ;)
hahahahah



HalLÅ film? wtf vadå över ambitiös? JAG VILL SE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0