Just because

i know you...5 år är ganska lång tid.
Du blir inte ledsen du blir arg.
Du gråter inte framför någon.
Du kan inte visa att du är ledsen och sårad.
Du beter sig som ett svin istället, men när du gått vidare blir du snäll igen och ber om ursäkt.
Det är det absolut bästa med dig, du säger alltid förlåt.

Du vet att det du gör är fel men du är för upptagen med dina egna känslor att du inte ens bryr dig.
Trots alla hårda ord du slänger på mig så säger jag inget åt dig för jag vet att du kommer att ångra dig och jag vet att du inte ens menar dem nu.

Du bestämmer inte över mig, du kan inte längre säga till mig vad jag får och inte får , vad jag ska och inte ska.
Men jag tvingar dig inte att titta på heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0