Klimpen

Okej!
Känner att jag måste rentvå Kim nu.
Kim Andersson är en mycket snäll och söt liten kille som (jag vet att man inte kan tro det) är 3 år äldre än mig :S
Kim är jätte söt och jag får ganska ofta moderskännslor när jag är i hans närvaro och känner att jag bara måste krama honom och ta hand om honom.

När Kim finner den rätta så ska han skaffa massa barn och döpa dem till Jessika för att hedra mig.
och om jag ska vara med i deras liv så får dem heta det i andra namn.

Kim är bra på att vara stark när jag behöver hjälp
Kim är bra på att vara snygg och ta skiten
Kim är bra på att aldrig bli arg på mig
Kim är bra på att orka med mig
Kim är ganska bra hela han

Jag har svurit en ed om att inte ljuga så allt jag säger är helt sjukt sant!
KIM är em awesome kille!

I love you kimelikim <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0