let go

Jag kan inte säga hur det är, jag kan bara säga hur det känns!
Helt jävla fucking AWESOME!!!
Massa skit nu med mina jävla hyresvärd som vill ha massa pengar för ström.
Jag tror han lurar oss.
Men helt seriöst så orkar jag inte ens bry mig.
Livet är för bra för att man ska hacka upp sig på baggateller.

Right here, right now, i don't give a fuck!

Varför är allt så bra då? jooooo för:
Jag ska snart flytta in i en ny lägenhet med en awesome hyresvärd.
Jag fyller 20 på onsdag.
Jag är ändå ganska okej!
Jag bor med bästa sambo Marie!
Jag har precis målat naglarna i en as snygg rosa.
Jag börjar få tillbaka mitt långa hår!
Little jackson spelar på min spotify
Killar är snälla och vackra att kolla på i oslo ;)
För att saker är så enkla och jag är fri



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0