Love does not exist, it´s just vibes from your brain that tells you to do stuff and to pretend to feel stuff. It ain´t butterflies in your stomach. You´re probably just hungry

Nu ska jag säga en sak.
Japp det ska jag allt.
Jag behöver ingen kille, man eller liknande.
Vet att ni kanske tror det, då jag är väldig liten och inte jätte smart när det gäller tekniska saker, jag är inte så grym på att laga mat,och städa är inte min grej.
Men man kan hyra någon som gör det där åt en.

Nej jag är inte så stark och det kan Kim intyga då jag alltid ber han att lyfta saker till mig.
Men jag kan egentligen, bara liksom. Varför lyfta när någon annan kan göra det?
Jag är inte klen, jag är smart!

Jag har gjort en lista på när jag saknar killar:

1. När det är kallt och jag inte har en jacka på mig. Då hade de varit gött med en kille som ger mig hans jacka, tröja eller bara varma armar.

2. När jag handlat jätte mycket och har långt att gå hem och inga vantar på händerna. Gött med en kille som bär åt mig.

3. När jag fryser om fötterna och ska sova. Då är det härligt med en kille att värma föterna på. Ni killar är fan alltid som kaminer i sängen.

Thats about it!

B: det måste vara hårt att vara singel nu när det är vinter!
N: MM jag ska bli rik så att jag kan hyra in en pojkvän!
B: Tror du det går?
N: Inte om jag vill ha en som är rolig, snäll och omtänksam kanske. Men det enda jag vill ha just nu är en som ligger på tvären i sängen så att jag kan värma fötterna på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0